Любі друзі!
Перш ніж здійснювати покупки в нашому інтернет-магазині, рекомендуємо досконало вивчити умови доставки, а також правила та умови повернення для даної категорії товарів. Якщо в процесі вибору у вас виникли питання - ви завжди можете поставити їх по Viber нашому консультанту або в телефонному режимі - 063-870-55-22.
Обмін та повернення
Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів після покупки. Зверніть увагу: на жаль, не всі категорії товарів підлягають поверненню, згідно із законом «Про захист прав споживачів». Повний список наведено наприкінці довідкової статті.
1. Обмін та повернення товарів належної якості
1.1. Обмін та повернення продовольчого товару належної якості
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.
1.2. Обмін та повернення непродовольчого товару належної якості
Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра.
Повернення Товару належної якості можливе у таких випадках:
- Товар не був у вжитку, були збережені його споживчі властивості, товарний вигляд, упаковка, ярлики, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний чи касовий чек, документація до товару).
- Товар не входив до списку товарів, які згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути не можна. Повний список наведено наприкінці довідкової статті.
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості – товар, непридатний для використання за призначенням, брак, товар з недоліком, або не відповідний опису на сайті, з терміном придатності, що минув, товар, який доставлений клієнту з порушеною упаковкою.
Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 14 днів від звернення клієнта за наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється за рахунок магазину edobavky.com.ua
3. Як повернути товар?
3.1. Упакуйте товар
Переконайтеся, що товар підлягає поверненню. Повний список наведено наприкінці довідкової статті.
Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку.
Якщо ви купили товар з подарунком, то при його поверненні, потрібно надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.
Чек відправляти необов'язково.
3.2. Куди приносити чи надсилати товар
Надішліть нам товар «Новою поштою» за реквізитами:
Отримувач: Хариш Ольга Василівна
Телефон: (073) 783-77-97
Адреса: м.Миколаїв (Львівська обл., Миколаївський р-н)
Відділення №1. Адреса: вул. Болоня 94
Оплата доставки: якщо товар належної якості – за рахунок відправника, якщо неналежної якості – за рахунок одержувача.
Послуги «Зворотна доставка» та «Наложений платіж» потрібно скасувати.
3.3. Як мені повернуть гроші за товар?
Сплачені клієнтом кошти за повернутий товар належної чи неналежної якості будуть повернуті покупцеві протягом 1-3х робочих днів з моменту отримання товару на складі Перевізника на розрахунковий рахунок Клієнта. Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер картки, ПІБ власника АБО р/р, МФО банку, код ЄДРПОУ) на електронну адресу shop@edobavky.com.ua або на Viber - 063-870-55-22. Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.
4. Список продукції, що не підлягає обміну та поверненню
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» до переліку непродовольчих товарів, які не підлягають обміну та поверненню, включаються:
- предмети особистої гігієни (наприклад, зубні щітки, перуки, гребінці);
- парфумерно-косметична продукція;
- текстильні товари, що відпускаються по метражу (стрічка, тасьма);
- побутові меблі;
- рослини та тварини;
- ювелірні вироби та вироби з дорогоцінних металів та каміння;
- неперіодичні видання (календарі, книги, буклети);
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- будівельно-оздоблювальні вироби, що відпускаються по метражу (лінолеум, килимові покриття);
- трикотажні вироби (у тому числі постільна білизна, рушники);
- вироби та різні ємності, призначені для зберігання або транспортування харчової продукції (наприклад, одноразовий пластиковий посуд);
- кабельна та інша продукція, що відпускається по метражу;
- товари, що належать до побутової хімії, а також агрохімікати та пестициди;
- автомобілі, причепи та плавальні засоби побутового призначення;
- цивільну зброю та патрони до неї;
- технічно складні товари побутового призначення, що мають гарантійний термін (фотоапаратура, електропобутові прилади, обчислювальна техніка).
Окремо варто виділити перелік продукції медичного призначення, яку також не вдасться повернути продавцю назад:
- засоби для профілактики захворювань;
- товари для лікування у домашніх умовах;
- лікувальні препарати;
- засоби для догляду за немовлятами;
- медичні інструменти та прилади;
- засоби гігієни тощо.